[Mozilla] fitxers .po de la traducció del Weave 1.3

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dis jun 5 23:38:06 CEST 2010

aquí el nou build amb algunes accesskey canviades i errors menors corregits.
mireu si us agrada.
jo segueixo trobant que la pantalla de reiniciar la sincronització no té els
colors correctes.

Edu

Eduard Gamonal