[Mozilla] "tancr" al firefox 3.6

Joaquim Perez noguer a gmail.com
diu gen 31 20:59:02 CET 2010

Toni,

no, he vist quan clico el botó reinicia (crec que el botó és del complement
Toolbar Buttons, però no estic segur que el text estigui al babelzilla.

Per cert estava actualitzant el thunderbird 3.1, i he hagut de tocar els
fitxers de la carpeta "editor"  del
hg.mozilla.org/releases/l10n-mozilla-1.9.2/ca

Pel seamonkey 2.1, cal tocar fitxers de l'l10n-central que no són del
calendar. Aquest no els he tocat, perquè he pensat que els volies fer tu.

Quim

El 31 de gener de 2010 16:07, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat>ha escrit: