[Mozilla] Thunderbird 3: errada menor

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dis gen 2 13:29:27 CET 2010

Bones!
Jo també he trobat un parell d'errors a la traducció, 3 exactament, tots
ells dins l'assistent de migració:

   1. El primer és en tornar a fer servir la Barra d'eines nova . Per
      defecte ja està activa aquesta barra. Si indiquem que volem emprar
      la "barra d'eines original" aleshores podem veure un text que ens
      informa que hem passat a fer servir la barra de text original, que
      és el mateix exactament que el botó que acabem de prémer. En
      canvi, però, si premem al botó "Utilitza la nova barra d'eines" El
      text no és el mateix, ja que ens diu "Utilitza una barra d'eines
      nova". Tanmateix és una bestiesa això, però potser pels més
      neòfits pugui donar mals entesos en pensar que s'activarà una
      "barra d'eines nova" a més de la ja existent... Crec que el més
      adient és que el text sigui idèntic, tal com passa a les altres
      opcions :)
   2. Mode de carpetes intel·ligents. Si desactivem mitjançant el botó i
      tornem a activar, veurem que se'ns ha escapat una "a" en comptes
      d'escriure una "s", com es veu a la imatge:A en comptes d'S
   3. Això només m'ha passat sota Windows, no pas a GNU/Linux però, en
      prémer el botó "quant als nostres drets" em tira aquest
      error:About Rights No se si serà pel meu perfil, però això és el
      que m'ha passat. Encara que podria aquest error degut al meu
      perfil, prefereixo comentar-ho per si també ho podeu provar
      vosaltres i així veure que no sigui una cosa generalitzada...

GRÀCIES A TOTHOM!!!! Molt bona tasca i molt bon any!!!!!

Al 01/01/2010 19:21, En/na Jordi Serratosa ha escrit: