[Mozilla] traducció de getpersonas

Elisabet Pérez elisabetpereznoguer a gmail.com
dis feb 27 18:46:54 CET 2010

Bona tarda,

ja he acabat la traducció del getpersonas.

Suposo que ara és cosa vostra fer que la publiquin. Si algú pot mirar-se-la
abans també estaria bé.

Elisabet

El 31 de gener de 2010 12:44, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: