[Mozilla] Fwd: [ANNOUNCE] Firefox Home 1.0.2 release now string frozen

dim ago 24 11:55:35 CEST 2010

Al 8/23/10 5:21 PM, En/na Agusti Grau ha escrit:
> Bona tarda,
>
> Toni, anava a traduir aquests bugs quan m'he trobat que ja havies
> traduït quasi tot.
>
> Adjunto els fitxers en aquest correu per revisar-los tot i que en el
> segon fitxer només canviaven dues frases del primer fitxer.

Hola Agustí,

moltes gràcies! Ara faré una ràpida ullada i en un proper missatge
posaré una llista de tots els bugs implicats.
Demà mateix es dóna per tancat el Firefox Home per a la versió 1.0.2 i,
si trobem res més, ho haurem de deixar per la propera versió.

Amb aquest ritme frenètic, per mi mateix en seguir-ho, es fa difícil
poder gestionar i repartir la cosa. Ja aniré pensant com podem
millorar-ho. De totes maneres, anem comentant tot allò que trobem a la
llista.

Gràcies!