[Mozilla] El Songbird abandona Linux

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
div abr 9 21:03:10 CEST 2010

Segurament us haureu assabentat d'una de les notícies d'aquests dies: el
Songbird deixarà de treure versions estables per a GNU/Linux:
http://www.mozilla.cat/2010/04/03/el-songbird-abandona-linux/

Fins ara jo m'ocupava quasi únicament de la traducció del Songbird. Però com
que utilitzo l'Ubuntu a partir d'ara no podré anar revisant les traduccions
i anar-les millorant. Em puc seguir ocupant de la traducció; de fet, ja per
aquesta darrera versió havia traduït algunes cadenes que no apareixien a
Linux; tot i això, si algun usuari de Windows o Mac OS se'n volgués fer
càrrec seria molt millor.

Demà publicaré un article a Mozilla.cat en què parlaré del Songbird i
aprofitaré per fer la mateixa crida que faig aquí.