[Mozilla] getpersonas en català

Elisabet Pérez elisabetpereznoguer a gmail.com
dim abr 6 12:15:33 CEST 2010

Bon dia,

no he fet mai un article, però un dia ha de ser el primer! Ja prepararé
alguna cosa i la passaré a algú perquè hi doni un cop d'ull.

Aprofito per dir-vos que ara tinc disponibilitat per traduir-vos alguna
altra cosa, si us convé.

Elisabet

El 6 d’abril de 2010 12:00, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat> ha
escrit: