[Mozilla] ubiquity a babelzilla acabat

div set 11 12:47:19 CEST 2009

Hola Eduard,

malauradament no està acabat. Malgrat aparegui tot en verd, tot
navegant pels fitxers es veu que hi ha cadenes pendents buides. Sens
dubte, ha estat alguna mena d'error en el procés d'importació.
A veure si podem acabar d'omplir-les i ho tenim tot per a abans del dia.

Salut,

El 10 / setembre / 2009 22:53, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> ha escrit: