Re: [Mozilla] Re: Re: SeaMonkey 1.1.15 en català

dll mar 23 16:37:33 CET 2009

Cap problema, Jaume.

Aquest és malauradament un bug bastant emprenyador que no he arribat a
reproduir quan es dóna i quan no, i per a evitar problemes majors, he inclós
tant el català com l'anglès a les instal·lacions que oferim des que tenim el
SeaMonkey >1.0.

Quan hi hagi versions de prova senceres en català del SeaMonkey 2.0 (ara
només tenim paquets d'idioma). Estaria molt bé comprovar si no tenim
problemes d'aquesta mena.

Com amb totes les versions de prova, cal prendre les precaucions
necessaries, i fer còpies de seguretat del perfil abans de provar-les.

Salut,