Re: [Mozilla] Re: SeaMonkey 1.1.15 en català

dll mar 23 15:59:04 CET 2009

Mmm, amb perfil nou i un antic no he pogut reproduir-ho.
Dius que has passat a English (USA) (paquet de llengua i regional), tot en
anglès, i de nou a Català?

Hi ha cap usuari més de SeaMonkey de Windows (que tingui ja un perfil
anterior) pot provar-ho?