Re: [Mozilla] Al final l'Spicebird què?

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dis mar 14 07:37:29 CET 2009

Hola Albert,

Jo me'l vaig estar mirant fa uns mesos i en vaig escriure alguna cosa al
bloc, però no el vaig acabar de provar gaire. El vaig veure bé, però molt
bàsic, encara faltava que li afegissin més ginys o estris. La idea, però, és
molt bona.

Sí, si tot és correcte seria bo afegir-lo al rebost.

Quim.

El 13 / març / 2009 15:44, Albert Juhé Lluveras <aljullu a gmail.com> ha
escrit: