Re: [Mozilla] Revisió de les pàgines del Thunderbird 3

dll des 7 14:59:09 CET 2009

Ja no hi ha temps per a la versió 3.0.
Els hi passarem, a veure si arribem a la versió 3.0.1 o 3.0.2.
Els PO els miro de generar, ho documentaré al wiki perquè pugui fer-ho
altra gent en un futur, i els penjaré perquè pugui fer-se això.

Salut,

El 7 / desembre / 2009 14:55, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com>
ha escrit: