[Navegador] hola a tots!

Elisabet Pérez elisabetpereznoguer a gmail.com
dll nov 3 18:08:15 CET 2008

Hola a tots!
em dic Elisabet Pérez. Estic interessada en ajudar-vos en la traducció de
l'ajuda del Firefox. I agrairia que en Toni m'assigni una pàgina per on
començar.

Per presentar-me una mica us diré que tinc 41 anys, estic estudiant el
darrer curs de la llicenciatura de Traducció i Interpretació, en modalitat
semipresencial, tinc tres fills i he sabut de vosaltres a través del  meu
germà en Quim Pérez que és membre de la vostra associació.

Espero poder-vos ser útil.
Cordialment,
Elisabet
--