Re: [Navegador] Desar el contingut d'un enllaç

Joaquim Perez noguer a gmail.com
diu maig 4 12:29:10 CEST 2008

A mi m'agrada "anomena i desa l'enllaç" i "anomena i desa la pàgina" i
"anomena i desa la imatge" crec que és el correcte

a mi el que no m'agrada, però això és un altre tema, és que quan fas clic
amb el botó dret (secundari) apareix un menú contextual massa llarg, que
quedaria millor si s'organitzés en submenús: el de la pàgina, que la pots
desar oobrir en una pestanya, finestra a banda; el del text, el de la
imatge, etc...  Actualment tot això en comptes de posar en submenús
s'organitza en seccions. Però hi ha masses seccions

Quim.