[Navegador] Festa del Firefox 3 a Barcelona

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dic jun 11 22:26:20 CEST 2008

Podem distribuir aquest enllaç o esperem a tenir la web
festa.firefox.cat preparada per a incripcions? Ja t'he dit abans per
gmail que jo no tinc temps per fer-la fins el dia 20, i serà molt just
aleshores :/