Re: [Navegador] traducció de la notícia pel 2.0.0.19 - reviseu

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dic des 17 19:00:18 CET 2008

Aplicant tot el que hem dit, queda:

Mozilla ha llançat la darrera versió prevista del Firefox 2. A partir
d'ara no s'oferirà cap més actualització de seguretat o d'estabilitat
per a aquesta versió.

Animem a tots els usuaris a actualitzar-se al [Firefox
3|http://www.mozilla-europe.org/ca/firefox/|ca]. Aquest sí que inclou
un [servei de protecció contra la pesca electrònica i el programari
maligne |http://www.mozilla-europe.org/ca/firefox/security/|ca]
gratuït.

va bé? el primer paràgraf jo el deixaria com:
Mozilla ha llançat la darrera versió prevista del Firefox 2. A partir
d'ara no se n'oferirà cap més actualització de seguretat o
d'estabilitat.

però no entraré en cap discussió per fer-ho anar una mica àgil :p
ho dono per bo ?