[Navegador] Estat de la traducció del sunbird

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dij des 11 12:46:33 CET 2008

En/na Joaquim Perez ha escrit:
> Moltes gràcies Toni,
>
> Em falta llegir alguns correus de mozilla, però el que no he entès
> exactament és què volen fer amb les branques.  Saps com anirà tot això ?

Hola Quim,

el fil on s'explica és aquest:
http://groups.google.com/group/mozilla.dev.l10n/browse_thread/thread/a49e49518480c022

Tots dos estem treballant amb comm-central. El que has de fer és:
hg pull -u (per actualitzar-te els scripts)
i a continuació
python client.py checkout, això et passarà a la branca 1.9.1
directament, atès que no ens caldrà treballar a la branca trunk per un
temps.
En el primer missatge s'explica els canvis que has de fer a diferents
fitxers perquè en enviar canvis es facin el repositori adequat.
Ja em diràs si tens cap problema.

> Per altra banda el Thunderbird 3.0 portarà el lightning integrat, vol
> dir això que tota la feina que estic fent pel sunbird 10.0 (comm-central
> trunk) l'he de replicar a algun altre lloc ? al dashboard no indica res
> de res.

No, no has de fer res més que el que explico a dalt. Tant el Thunderbird
3.0 com el Sunbird 0.10 estan en la mateixa branca 1.9.1.
El trunk actualment només és per Firefox 3.2, que ens despreocuparem per
un bon temps i en un futur per al Fennec.