[Navegador] Estat de la traducció del sunbird

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dic des 10 18:55:36 CET 2008

En/na Joaquim Perez ha escrit:
> Avui he acabat de sincronitzar tot el que tenia del Calendar. Però al
> dashboard i el tinderbox continua sortint que falta força cosa.
>
> http://l10n.mozilla.org/buildbot/compare/hg-comm-langpack/6762
> http://tinderbox.mozilla.org/showlog.cgi?log=Mozilla-l10n-ca/1228137585.1228138617.4996.gz
>
> M'he adonat que em faltava fer hg add del directori /calendar/chrome/sunbird
> però el que m'estranya és que falta sobre tot dels fitxers de diàleg
> d'impressió del toolkit/chrome/global
> en canvi jo després de fer hg pull -u veig que està tot correcte.

Hola Quim,

portava feina endarrerida. Ja he actualitzat el toolkit. Malauradament
el mail l'he actualitzat massa tard i no podrem veure el Thunderbird en
beta 1 en català, caldrà esperar a la beta 2.

Segons sembla, ara mateix el que falta a nivell de calendar són alguns
fitxers:
http://l10n.mozilla.org/buildbot/compare/hg-comm-langpack/8294
Tingues la precaució que ara comm-central ja es treballa amb la branca
1.9.1.
http://groups.google.es/group/mozilla.dev.l10n/browse_thread/thread/a49e49518480c022#

Ja em diràs si tens cap problema.