Re: [Navegador] revisió de les notes de versió pel firefox 2 final

javier martí jmartipi a gmail.com
dij des 4 23:13:51 CET 2008

Hola,

Soc nou en això, però no seria més correcte fer servir sempre
"previst" en comptes de "planejat"?

Així doncs, proposo canviar també:

actualització planejada</em> pel Firefox 2.</p>

CANVI PER

actualització prevista</em> per al Firefox 2.</p>

Salut, javier.-

El 4 / desembre / 2008 21:27, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> ha escrit: