[Navegador] Re: Actualització de l'About:mozilla

diu abr 13 22:20:12 CEST 2008

Ep Toni
La traducció em sembla molt bé. Només un comentari:
Aquest tal "Mamon", al principi el poses sense accent i al final amb
accent (que queda curiós, si més no ;-)
Caldria seguir un mateix criteri.
Veig que és una referència al nou testament. Veig que a l'Enciclopèdia
Catalana hi apareix aquest "bon home":

Mammon: Poder quasi personal, antidiví, que representa la corrupció.
http://www.enciclopedia.cat/fitxa_v2.jsp?NDCHEC=0039654

Potser valdria la pena conservar les dues enes?

salut
jordi s