[Navegador] planes d'error. FF3

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dij abr 10 14:26:11 CEST 2008

En/na Ermengol Bota ha escrit:
> Hola, avui el router m'ha fet el ruc i he pogut veure una plana
> d'error del FF :-) i ja posats he provocat la resta.
>
> Poso el missatges sencers pq. la resta de gent també se'ls miri (ja
> que si tot va bé no es veueun mai :-)
>
> Avis! No soc filoleg i malauradament tot sovint faig castellanades,
> per tant preneu-vos els comentaris amb precaució

> Error de temps excedit de la xarxa
>
> El servidor a 192.186.2.1 està trigant massa a respondre.
>
> El navegador ha esgotat el temps disponible en intentar connectar amb
> [...]

Gràcies! He pujat les correccions i he fet un xic més llegible alguna
que altra frase...

http://bonsai-l10n.mozilla.org/cvsquery.cgi?treeid=default&module=all&branch=HEAD&branchtype=match&dir=&file=&filetype=match&who=.*toniher.*&whotype=regexp&sortby=Date&hours=2&date=week&mindate=&maxdate=&cvsroot=%2Fl10n

Salut!

- --