[Navegador] M.Firefox amb 'El Punt'

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dim oct 30 12:45:54 CET 2007

Hola Narcís,

precisament demanava opinió fa uns dies per a la versió 3.
Llegeix amb atenció els detalls i pots afegir-hi suggeriments de variacions.

http://www.softcatala.org/wiki/Firefox:Extres

Al final, pots consultar també què es fa per a altres llengües.

Com a apunt personal, si bé puc simpatitzar amb ca.wikinews.org,
malauradament no genera prou notícies com per a considerar-se un
candidat.

Salut!

El 30/10/07, Narcis Garcia - GiLUG <informatica a actiu.net> ha escrit: