Re: [Navegador] Re: Revisió del web de l'AMO en català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dim oct 23 16:11:24 CEST 2007

Mercès Quim, aplicaré els canvis i els posaré en fitxers.
Pel que fa a plafó vs tauler, utilitzo el Recull i el Termcat:
http://www.softcatala.org/projectes/eines/recull/recull.htm

En tot cas, porta la discussió a la llista de terminologia, perquè
plafó sí s'utilitza en català en altres àmbits del coneixement, com es
pot veure al Termcat.

Salut!

El 21/10/07, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: