[Navegador] Re: Motors de cerca i adreces d'interès per defecte al Firefox 3

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dll oct 15 10:27:52 CEST 2007

Perdoneu, no em referia a adreces d'interès, sinó a adreces d'interès
actives; això vol dir, canals web que han de ser de notícies d'interès
general.
També hi he afegit lectors RSS en línia.

Salut!

El 15/10/07, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.org> ha escrit: