[Navegador] Proves de Firefox 3beta 1 RC

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dll nov 26 10:13:13 CET 2007

Mercès Quim!

És qüestió d'anar fent. Cal recordar que a mesura que es fan els
canvis, aquests es van incorporant i provant en les versions nightly:
ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/nightly/latest-trunk-l10n

Pel que fa al Litmus, esperaria a les properes versions beta i RC.

Salut!