[Navegador] Proves de Firefox 3beta 1 RC

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dis nov 24 23:18:39 CET 2007

Hola gent,

el recull posa les dues opcions, però el TERMCAT només inclou «per
defecte» com a traducció.
Jo no tinc cap opinió formada al respecte i no m'arriscaria a dir si
s'adiu millor una o altra depenent de la cadena,
Estaria molt bé que ho fessiu arribar a les llistes de recull i/o terminologia.
http://llistes.softcatala.org/

Salut!

El 15/11/07, Dimas <dimas.sc a gmail.com> ha escrit: