[Navegador] Proves de Firefox 3beta 1 RC

Dimas dimas.sc a gmail.com
dij nov 15 12:00:52 CET 2007

Bones,

Només dir que també canviaria el "per defecte" per un "predeterminat". Quan
tingui temps també m'ho miraré més a fons.

Fins ara,

--
Dimas Streich i Colomeda

El 15/11/07, Joan Montané <jmontane a gmail.com> ha escrit: