Re: [Navegador] Proves del SeaMonkey 1.1.4 en català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dis ago 4 19:17:22 CEST 2007

En/na Jordi Mas ha escrit:

> En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> Aquestes actualitzacions de seguretat són importants.

Sí. És important però malauradament, fer diferents versions és molt
costós en temps. Amb sort, tot això estarà solucionat en el SeaMonkey
2.0 perquè ja es faran els builds automàticament i ja no me n'hauré
d'encarregar d'aquesta tasca. Miraré de saber-ho del cert aviat, creuem
dits.

> El que ho he vist:
>
> - Primera pantalla de la instal·lació diu "que sortiu de tots els
> programes de
> Windows". Penso que hauria de ser "del Windows"

Pots portar la discussió a una llista pertinent, llengua o terminologia?
El que s'hi decideixi pot ser útil per a diferents projectes

> - La pàgina about surt en anglès.

No és localitzable. No faré hacks específics (pot implicar introduir-hi
errors) i, per tant, no és canviarà.

> - L'ajuda està en anglès.

Cal que hi hagi gent disposada a assumir el projecte de traduir l'ajuda.
Ja vaig comentar-ho fa temps, jo no puc fer-ho... Igualment, ja pensaria
cap a la versió 2. T'hi animes?

> - La pàgina de descarrega de diccionaris que accedeixes des del diàleg
> de correcció (Revisa l'ortografia) dóna error i no pots baixar-te cap.

:O Han canviat l'adreça :/
Aquesta és la nova: https://addons.mozilla.org/en-US/seamonkey/browse/type:3

> - NS_ERROR_GFX_PRINTER_ORIENTATION_NOT_SUPPORTED=Hi ha hagut un problema
> d'impressió per què la orientació de la pàgina que heu especificat no la
> suporta la vostra impressora.
>
> la orientació  -> l'orientació

En la branca actual no hi ha aquest error. De totes maneres, hi he
S'aplicarà, per això, en properes versions majors.

Gràcies!

- --