[Mac] Instruccions de com catalanitzar un Mac

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dll gen 21 14:56:51 CET 2013

Hola Jordi.

Les aplicacions estan completament actualitzades, ja ho vaig fer fa unes
setmanes gràcies a un correu de Toni. Respecte de les instruccions,
encara majoritàriament són vàlides, estan pensades per a Tiger (Mac OS X
10.4) i actualment tenim Mountain Lion (OS X 10.8). És a dir, són obsoletes.

Tinc la intenció de veure si aconseguix que algú que sàpiga programar
cree un instal·lador que faça el que pots trobar a l'enllaç:
http://mossegalapoma.cat/catalanitza-el-teu-mac/ És pot fer manualment i
la majoria dels fitxers necessàries són creats per nosaltres, però
sempre és millor tenir una aplicació per això.

Una salutació,

Pau Sellés i Garcia

Al 21/01/13 13:58, En/na Jordi Mas ha escrit: