[Mac] no mes missatges

Ernest Parcerisa Torrabadella u a terra.es
dij gen 3 22:21:31 CET 2013

Al 03/01/2013 10:09, En/na Albert Amat Oliva ha escrit:
> Ni a mi la teva educació. I perdona. Bon any! :)
>

> El 3 de gener de 2013 0:30, Ernest Parcerisa Torrabadella <u a terra.es
> <mailto:u a terra.es>> ha escrit:
>
>     Al 02/01/2013 23:38, En/na "M.A.J.Bellés-Knijnenburg" ha escrit:

>     Hola, no soc ni el Toni Hermoso, ni en Pau Sellés....
>     I a mi si que no m'interessa, ni el seu catala d'estiu ni res més
>     dels seus problemes...
>     Ernest Parcerisa

Que vols dir amb aquesta resposta inoportuna i mal educada.... tot i que
facis un final dels que toca en les dates que estem....!
Jo repeteixo i reitero lo que he escrit avanç....!
No se res del que dius, ni se el perque m'arriba ha mi aquesta
comunicació teva.
Si no t'agrada aquesta resposta, avanç de mensprear i de insultar, fes
els posibles per saber esbrinar el conflicte....!
Et repeteixo que jo no soc cap de les persones que esmentes. Ni en Toni
Hermoso, ni en Pau Sellés....Soc l'Ernest Parcerisa Torrabadella....!
El perquè...? no ho se jo, i menys tinc cap ganes d'aguantar la teva
manera de insidiosa de involucrar ha les persones, tot hi que seria
millor que miresis de saber on és el "problema"
Però sobretot, parla adequadament...! i sinò "ti poses fulles" amb neu
del Nadal que farà més bonic....!

Més informació sobre la llista de correu Mac