[Mac] Mac i iOS

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dic gen 2 22:01:53 CET 2013

Hola Toni:

La pàgina: http://www.softcatala.org/wiki/Mac ja és actualitzada. Cal eliminar les pàgines internes que redirigeixen alguns enllaços (ho he marcat en negreta al text). Una vegada eliminades les referències internes i eliminades eixes entrades, el text és actualitzat. Aquelles aplicacions que nosaltres fem la traducció, les he eliminades i ho redirigit al Rebost. Quan acabe de sopar em posaré amb el segon enllaç que has deixat.

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia
pau.selles a josoc.cat

El 02/01/2013, a les 20:05, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat> va escriure: