[Mac] Mac i iOS

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim des 18 12:04:41 CET 2012

Hola a tots.

Seguint les recomanacions de Jordi Mas us envie un correu a tots els membres de la llista de Mac per presentar-me. Els que vau assistir a la reunió de 'pencaires' ja em vau conéixer personalment, però pense que si estic com "responsable" (no sé si Jordi Mas va utilitzar aquesta paraula...) de la secció de Mac i iOS, el més convenient es que tots ho sapigueu. Aquells de vosaltres que desenvolupeu en Mac o iOS us agrairia que us presentàreu (hi algú, veritat?) a veure per on tirem perquè tinc algunes idees i voldria saber si algú té alguna idea o proposta.

Bé, crec que com primer missatge, és més que suficient ;)

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia
pau.selles a josoc.cat

Més informació sobre la llista de correu Mac