[Mac] Hola m'agradaria participar.

Albert Lombarte alombarte a gmail.com
div des 18 15:45:54 CET 2009

Hola Carles,

Pots començar per registrar-te a la wiki de Softcatalà i si coneixes cap
programari en català que no hi és a la llista pots afegir-lo.
http://www.softcatala.org/wiki/Mac_OS_X

La secció de Mac de Softcatalà necessita molta mà d'obra! De fet vaig crear
la llista però tinc molt poc temps extralaboral i m'és difícil mantenir una
secció Mac com cal.

Trobaràs els projectes de Softcatalà aquí:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes molts d'ells són projectes
multiplataforma.

Jo quan trobo un programari que m'agrada em poso en contacte amb el creador
i miro si puc fer-ne la traducció, seria el cas per exemple del Cyberduck.
Cada programari té les seves instruccions.

Albert

El 18 / desembre / 2009 15:02, carles rabadà <carlesrgm a gmail.com> ha
escrit: