[Linux] Cub Compiz

carles.bruguera carles.bruguera a guifi.net
dic oct 31 19:58:58 CET 2007

Home, jo crec que dins el risc de posar una cosa així en una distro com
ubuntu , i activada de serie, devien valorar quins efectes eren els
menys "perillosos" per no arriscar-se a  a que qualsevol usuari novell
potinejes gaire amb la configuració i fotes algun desastre, cosa que
seria contraproduent per la imatge d'ubuntu al meu entendre. No veig pas
malement aquesta limitació, els 4 geeks que el volem provar al 100% ja
ens espavilem per trobar aquestes coses :P

Carles

En/na Iván Villalba ha escrit: