[Linux] Kernel panic

Joan Aguilar jangregori a yahoo.com
dll oct 1 19:16:10 CEST 2007

La disquetera es nova de trinca per si era problema de la vella i el
resultat...
s'encent la llum del floppy però no obre el disquet.

joan a janton:~$ mount /dev/fd0
mount: /dev/fd0 no és un dispositiu de blocs vàlid

He comprat també un pendriver de 2G em pots dir que he de fer per que me'l
reconegui.

Salut.
Joan
> Prova a posar un disquet amb dades i executa
>
> $ mount /dev/fd0
>
> a veure per on respira...
> >

> jo tinc instal·lats bluez-caps, bluez-pin i bluez-utils.

Be a better Heartthrob. Get better relationship answers from someone who knows. Yahoo! Answers - Check it out.