[LibreOffice] Presentació

Jordi Brunet Castellano jbrus77 a cryptolab.net
dll oct 29 11:59:08 CET 2018

Bon dia a tothom,

em presento, sóc el Jordi, sóc de Reus i he anat fent feines de
traducció d'aplicacions i programari, uns mica pel meu compte.

Ara he trobat el vostre equip de traducció per al LibreOffice i, si em
deixeu, ajudaré en tot el que pugui.
Ja tinc creat el compte al Pootle, per tant, si m'hi afegiu, podré
començar a ajudar.

--
Una abraçada,
Un abrazo,

 JORDI BRUNET CASTELLANO

 		jbrus77 a cryptolab.net

 		 [1]
 		 [2]
 		 [3]
 		 [4]

_Si us plau, no imprimeixis aquest correu electrònic a no ser que sigui
necessari. Cada correu electrònic sense imprimir ajuda al medi ambient._

_El contingut d'aquest correu electrònic és confidencial i està pensat
només per al destinatari especificat en el missatge. Queda terminantment
prohibit compartir qualsevol part d'aquest missatge amb qualsevol
tercer, sense el consentiment per escrit del remitent. Si heu rebut
aquest missatge per error, responeu a aquest missatge i seguiu amb la
supressió, de manera que podem assegurar-nos que aquest error no es
produeixi en el futur._

Links:
------
[1] https://twitter.com/jbrus77