[LibreOffice] Presentació i dubtes inicials - Iolanda Serrabassa

Jaume, correu particular jaume.jorba a gmail.com
div feb 9 08:49:16 CET 2018

El meu usuari és jaume.jorba a gmail.com i disculpa les molèsties

Per cert, el que vaig traduir de GNOME era mitjançant Transifex. Que amb
tants aplicatius un s'acaba enredant ;)

Jaume

El dia 9 de febrer de 2018 a les 8:30, Joan Montané <joan a montane.cat> ha
escrit: