[LibreOffice] Presentació i dubtes inicials - Iolanda Serrabassa

Francesc Famadas kiski97 a gmail.com
dij feb 8 16:46:34 CET 2018

Hola,

fa un temps em vaig registrar al Pootle, pero encara no tinc permissos. si
m'en podrieu donar, començaria fent alguns suggeriments.

el meu usuari es cesc97.

Gracies

Francesc Famadas

El dia 8 de febrer de 2018 a les 16:34, Joan Montané <joan a montane.cat> ha
escrit: