[LibreOffice] Resum de LibreOffice, vol 87, número 1

Joan Montané joan a montane.cat
dic jun 17 22:55:33 CEST 2015

El dia 17 de juny de 2015, 21:13, J Manel S Griño <jmanelsg a gmail.com> ha
escrit:

Adjunto dues imatges per explicar millor el problema.

> Em miraré l'enllaç de'n Joan Montané, i si trobo res us ho explico.

Ostres, mirant les captures, l'error gràfic és molt significatiu. Jo havia
tingut problemes més subtils, problemes de kerning i manca de tipografies
en algun dels sistemes. Però això que veig és molt exagerat.

Si pots generar un document mínim d'exemple, una bona idea seria obrir un
bug a can LibreOffice [1] i adjuntar-hi el document .odt (algun
desenvolupador l'analitzarà) i dues captures, il·lustrant el problema. Si
obres el bug, indica la versió del LibreOffice i dels sistemes operatius, i
si les fonts tipogràfiques usades pel document estan instal·lades.

[1] https://bugs.documentfoundation.org