[LibreOffice] Hola

Joan Montané joan a montane.cat
dis gen 24 18:31:16 CET 2015

El dia 24 gener de 2015, 17:59, Jordi B <jordievolution a hotmail.com> ha escrit:
> Joan,
>
> ja he llegit la Guia d'Estil i la tinc a mà per anar-la consultant.
> Què cal fer ara? Em parlaves de "crear-te un compte al servidor pootle del
> LibreOffice".
> No tinc ni idea de què és això. M'orientes?

i tant!

A veure, aquest [1] és el servidor pootle on es tradueix el
LibreOffice. Has de crear-te un compte per a poder-hi traduir.

En català es poden traduir aquests projectes [2], a la pràctica
traduirem només la darrera branca de la interfície i de l'ajuda
(actualment la 4.4).

Amb la sessió iniciada al Pootle, pots entrar al projecte "LibeOffice
4.4 - UI" i suggerir traduccions per a les cadenes pendents. És
possible que el mateix Pootle et suggereixi una traducció. En aquest
cas has de vigilar que la traducció sigui en català general (de
vegades fa suggeriments en valencià) i que la traducció suggerida
s'ajusta a la cadena original. Algú (jo mateix o altres traductors)
revisarem els suggeriments que facis fins que veiem que agafes
l'estil, no tinguis por!!!

Si dubtes de com traduir un terme o una expressió concreta, pots usar
el formulari de consulta de la memòria de traducció [3], selecciona el
projecte "LibreOffice" i podràs cercar com s'han traduït cadenes.

Bé, si et calen més indicacions, sisplau, no dubtis en demanar-ho.

Atentament,
Joan Montané

[1] https://translations.documentfoundation.org/
[2] https://translations.documentfoundation.org/ca/