[LibreOffice] "Bookmark": poti-poti!

dis gen 10 14:56:11 CET 2015

El 09/01/2015 a les 10:47, Joan Montané ha escrit:
> El dia 8 gener de 2015, 19:26, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Jordi, m'hi he posat al Pootle i em sembla que ja està canviat a la
> interfície a les 2 braques, 4.3 i 4.4 (l'ajuda... és una altra cosa).
> M'han sortit 34 cadenes, només he consdierat deixar "adreça d'interès"
> a una cadena, atès que parla d'"adreces d'interès del Nestcape".

Ep Joan,
Vist, gràcies!
Veig que encara en queda una cadena amb "adreces d'interès" (apart de la
del Netscape que comentes):
<https://translations.documentfoundation.org/ca/libo_ui/translate/sfx2/uiconfig/ui.po#unit=67590420>
L'has deixat així per alguna raó?

> Jordi, ho anem canviant al pootle? o vols treballar en local?
De moment els canvis i la traducció els faig en línia al pootle