[LibreOffice] problemes amb la correcció ortogràfica en la darrera versió

Joan Montané joan a montane.cat
dij maig 29 13:23:11 CEST 2014

Hola,

sisplau, m'agradaria que m'ajudéssiu a diagnosticar un problema amb la
darrera versió del LibreOffice, la 4.2.4.

En una instal·lació neta, sense extensions addicionals, sembla que hi ha un
problema general amb la correcció ortogràfica, marca totes les paraules com
incorrectes.

Aleshores, voldria confirmar dues coses:

El problema també es produeix en altres llengües. Podeu definir text en
castellà, anglès o francès, a veure si el corrector funcioa bé, o no.

solució temporal pel cas del català. Crec que he trobat una solució
temporal. Només ue instal·lant l'extensió del corrector ortogràfic i
reiniciant, el motor funciona correctament. També, clar, tenim l'opció de
instal·lar una versió anterior, però m'interessa saber si instal·lant
l'extensió en la 4.2.4 la cosa rutlla bé.

Atentament,
Joan Montané

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Corrector_ortogr%C3%A0fic_de_catal%C3%A0_%28general%29_per_al_LibreOffice_i_l%27Apache_OpenOffice