[LibreOffice] Fwd: Fwd: Corrector i diccionari català no funcionen ni a LibreOffice 4.2.4 ni a 4.2.5

Joan Montané joan a montane.cat
diu jun 29 11:53:14 CEST 2014

El dia 29 juny de 2014 9:55, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep!
>
> Ens ha arribat això. Si algú pot parlar amb ell.
>
> Jordi

Ara m'hi poso en contacte. És una errada important introduïda en
actualitzar els diccionarisn catalans. Vaig escriure un correu a la llista
demanant ajuda en diagnosticar-ho fa unes setmanes. Està apedaçat a
upstream, i per a la versió 4.3 ja està corregit.