[LibreOffice] Disponible la versió 4.2 del Libreoffice, però si voleu 100% en català, espereu la 4.2.1

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dij gen 30 15:37:01 CET 2014

Jordi, he trobat que la pàgina de baixades per a OS X, hi ha dos
versions de català-valencià, l'antiga (columna de la esquerra) i la nova
(columna de la dreta). Adjunte imatge perquè ho vegeu.

Caldria comentar-ho que només cal que hi haja una. A més, la versió
antiga, només està l'instal·lador en anglés, no el paquet de llengua.
M'imagine que ho corregiran, però per si de cas.

Com sempre, bona faena.

El 30/01/14 15:33, Jordi Serratosa ha escrit: