[LibreOffice] Cadenes del Pootle - 100% traduït

dij gen 30 11:10:46 CET 2014

Les cadenes obsoletes són les que hi ha al capdavall dels .po que comencen
per #~
Si treballes amb el pootle, no les veus perquè ja no te les ensenya.

salut,
jordi s
El dia 30/01/2014 9.06, "Joan Montané" <joan a montane.cat> va escriure: