[LibreOffice] Libreoffice 4.2 valencià: ca-XV vs. ca-valencia a la pàgina de baixades [era: Disponible la versió 4.2 del Libreoffice, però si voleu 100% en català, espereu la 4.2.1]

Pasqual Milvaques pasqual.milvaques a gmail.com
dij feb 13 08:37:11 CET 2014

Pareix que ja ho han arreglat... més o menys. El canvi de llengua ja va,
l'únic problema és que el Català ara surt després del Kashmiri en compte de
al costat del Català (Valencià), pareix que falte un 'order by' en algun
lloc de la programació

parlem

El dia 12 febrer de 2014 16.17, Pau Sellés i Garcia
<pau.selles a josoc.cat>ha escrit: