[LibreOffice] Cap el LibreOffice 4.2

Joan Montané joan a montane.cat
div nov 8 15:53:13 CET 2013

Farem proves sobre el LanguageTool. Alguns comentaris.

És 'normal' que LT 2.2 no faci fallback. Degut a la implementació interna
del ca-ES-valencia, no hi ha possibilitat de fer fallback, :-( Cal usar LT
2.3+Java7

Així doncs, especialment en entorns corporatius on s'usi molt el valencià,
caldria plantejar una migració simultània LibreOffice 4.2 + Java 7 + LT 2.3

Pasqual,  un document valencià fet en LibreOffice 4.2, si l'obres en un
LibreOffice 4.1, què passa? Hauria de mostrar català.

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.