[LibreOffice] Actualització automàtica.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu maig 12 21:53:22 CEST 2013

Al 12/05/13 21:24, En/na Joan Montané ha escrit:

> [...]
>
>     Acabe d'actualitzar manualment a la versió 4.0.3. Encara que he
>     deixat passar un dies no hi hagut manera de fer l'actualització
>     automàtica.
>
> Doncs ara que ho provo.. a mi tampoc no em funciona. Sempre actualitzo
> manualment. Potser el Jesús Corrius ens pugui il·luminar sobre com
> està previst que funcion l'actualització automàtica.
>

>     Comentar que la versió en valencià encara no porta cap diccionari.
>     Supose Joan que no era la versió 4.0.3 la que tenia prevista
>     instal·lar-lo, veritat?
>

> No.. encara no hem trobat com fer-ho, :((((
Quina és la dificultat? De la mateixa manera que es va crear un "3 en 1"
amb les dades "en català", fer el mateix en la versió catala-XV (és a
dir, valencià) i incorporar-ho a la imatge d'instal·lació. O això és
complex per alguna raó?