[LibreOffice] Traducció.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim maig 7 23:47:42 CEST 2013

Hola Joan.

Estic mirant la versió de PowerPC per a Mac del LibreOffice. A la secció
d'extensions, quan intente obrir l'enllaç perquè em mostre més
extensions, apareix l'error 3. Si intente accedir des de la pàgina
d'ajuda, apareix una imatge on m'indica que no hi ha cap navegador
disponible (encara que si que n'hi han). He comparat amb la versió per a
Intel i no presenta cap problema, per tant, sembla un bug de la versió
PowerPC, que no té a veure amb nosaltres. No obstant, crec que hauria
d'aparéixer una traducció correcta de l'error 3.

--
Una salutació,

Name: Error3.tiff
Type: image/tiff