[LibreOffice] Extensions de LibreOffice.

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim mar 19 10:52:27 CET 2013

El 19 de març de 2013 10.43, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat> ha
escrit:

>  Joan, som nosaltres els que fixem les extensions "obligatòries" al paquet
> de llengua de català i valencià?
>
> Ho pregunte perquè no sé si s'ha considerat que s'instal·le
> http://www.languagetool.org/ca/

Hola Pau,

Estem treballant per oferir un millor funcionament del LanguageTool i
promocionar-lo tant al LibreOffice com a la nostra pròpia web, però no
estic segur que es puga "incloure" de manera predeterminada.

A nivell de llicència no hi hauria cap problema (ambdós projectes són
LGPL), però el fet de que LT estiga fet en Java, i que LibO estiguen
eliminant progressivament totes les coses relacionades amb Java em fa
pensar que potser no és fàcil fer-ho.

El que si que anem a fer és, sense dubte, promocionar mooooooolt més el LT

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >